Besplatni info telefon: 0800 44 66
infodesk@bontech.hr
  • Početna
  • Sluh
    • Slušna pomagala
      • Slušni aparati
      • Vrste
      • Cijene slušnih aparata
      • Daljinsko podešavanje
      • Dodaci
    • Setovi
      • Connectivity set
      • Tv set
      • Školski set
    • Pedijatrijska pomagala
    • Kako do slušnog pomagala
    • Besplatno testiranje sluha
    • Čepići za uši
    • Tinitus tretmani
  • Dijabetes
    • Freestyle Libre
    • Kako do Freestyle Libre pomagala
    • Dijabetički asortiman
  • Novosti
  • Zašto Bontech?
    • O nama
    • Naš tim
    • 25 godina inovacije
  • Kontakt
  • WebShop

Pitali ste nas: Trebam li nositi slušni aparat stalno ili samo dok gledam TV?

Datum objave prije 5 godina
TREBAM LI NOSITI SLUŠNI APARAT STALNO ILI SAMO DOK GLEDAM TV

U praksi, često se susrećemo s pitanjima poput „Trebam li nositi slušni aparat stalno ili samo dok gledam TV?“. Zbog toga, ovog puta ćemo vam pojasniti koje su sve zadaće slušnog aparata, no i koje su zadaće korisnika slušnih pomagala. Jedna od tih je i nošenje slušnog aparata gotovo uvijek, osim pri kupanju i spavanju.

Koja je zadaća slušnog aparata?

Slušni aparat prije svega služi kao pomagalo ljudima oštećena sluha – zbog toga se krije i pod nazivom „slušno pomagalo“. On je baš poput naočala koje nam pomažu bolje vidjeti i, zbog toga, nije nešto što bi trebali izbjegavati.

No on, osim što na prvu ruku pomaže da bolje čujemo, ima jednu skrivenu zadaću – održava mozak aktivnim i daje mu podražaje koji bi, za nagluhu osobu, inače bili izgubljeni. Kada mozak ne prima zvučne podražaje, neuroni zaduženi za primanje i odašiljanje slušnih impulsa počnu odumirati te se dio mozga zadužen za slušanje postepeno počne gasiti. Nažalost, to može dovesti do demencije i to je razlog zbog kojeg je, za osobu oštećena sluha, iznimno važno nositi slušni aparat kad god je to moguće.

A koja je zadaća korisnika slušnih pomagala?

Svakom novom korisniku slušnih pomagala prvo uvijek savjetujemo strpljenje i volju za radom na sebi. Strpljenje je potrebno, prije svega, u periodu privikavanja na slušno pomagalo. Ovisno o kvaliteti pomagala i stupnju oštećenja sluha, zvuk koji zaprimamo iz pomagala ponekad može zvučati umjetno, neprirodno ili čak piskutavo. To je sve normalno – kada uho i mozak dugo vremena ne primaju podražaje na frekvencijama koje su oštećene, jednom kada te zvukove ponovno počnu primati, možemo se osjećati neobično.

Ono što je važno je to da slušanje moramo vježbati!

Kroz vrijeme, ljudi s oštećenjem sluha se nauče čitati s usana, pa kada sugovornik stoji nasuprot, čak i u bučnom okruženju, možemo razumjeti što nam sugovornik govori. No, problem nastaje kad se naš sugovornik okrene leđima i, iako ga s novim slušnim pomagalom čujemo, mi ne možemo razumjeti što nam on govori.

Tako kada se vratimo na prethodni dio priče s održavanjem neuronskih veza i dijela mozga zaduženim za slušanje, možemo vidjeti poveznicu i zaključiti da je slušanje potrebno vježbati i održavati ga u „kondiciji“ stalnim nošenjem slušnih aparata. Kako bi ponovo „probudili“ naš mozak i slušne receptore, važno je nositi slušni aparat uvijek kada je to moguće, osim za vrijeme kupanja ili spavanja.

Naposlijetku…

Sluh je, baš poput vida, osjetilo koje nam uvelike pomaže u razmjeni informacija s okolinom i zato ga trebamo njegovati. Zbog toga je važno imati strpljenja prema sebi i biti pozitivan, jer svaki proces zahtijeva vrijeme, trud i optimizam. Kroz cijeli taj proces bit ćemo uz vas i pomoći ćemo vam da se što lakše i što prije priviknete na nošenje slušnih pomagala te ćemo vam ponuditi svo potrebno znanje i alate koji će vam biti korisni i uvelike pridonijeti vašem napretku.

Prethodna objava
Velika ljetna akcija 2020.
Sljedeća objava
Priče naših korisnika: Stjepan Dubac – privikavanje na slušno pomagalo

Nove objave

  • FreeStyle Libre 2 Plus dostupan uz doznaku 19. ožujka 2025.
  • FREESTYLE LIBRE 2 PLUS 11. veljače 2025.
  • Svjetski dan šećerne bolesti 7. studenoga 2024.
  • Radno vrijeme u petak 18.10.2024. 15. listopada 2024.
  • Početak ljetne akcije u Bontechu 26. srpnja 2024.

Kategorije

  • Akcije (45)
  • Dijabetes (5)
  • Kolumna (17)
  • Nekategorizirano (1)
  • Novosti (42)
  • O nama (13)
  • Pitali ste nas (4)
  • Savjeti (26)
  • Zanimljivosti (25)

O NAMA

Bontech Research Co. vodeći je hrvatski proizvođač i distributer slušnih aparata i sredstava za zaštitu sluha. Sjedište nam je u Splitu, uz 30 poslovnica u svakom kutku zemlje.

Certifikati : ISO 9001 , ISO 13485

Za više informacija o temama sa područja audiologije posjetite naš informativni portal

IZBORNIK

  • O nama
  • 25 godina inovacije
  • EU projekti
  • Karijera u Bontechu
  • Učestala pitanja
  • Politika prikupljanja kolačića
  • Opća uredba o zaštiti podataka
  • Politika kolačića (EU)
  • Politika kolačića

KONTAKT

BONTECH RESEARCH CO. D.O.O.

infodesk@bontech.hr
0800 44 66
A. B. Šimića 48, 21000 Split
Facebook
Instagram
YouTube
X

© 2021 BonTech

Upravljajte pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalni Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Postavke
Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
Statistika
Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili preko nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
Upravljanje opcijama Upravljanje uslugama Upravljajte {vendor_count} dobavljačima Pročitajte više o ovim namjenama
Prikaži postavke
{title} {title} {title}