Besplatni info telefon: 0800 44 66
infodesk@bontech.hr
  • Početna
  • Sluh
    • Slušna pomagala
      • Slušni aparati
      • Vrste
      • Cijene slušnih aparata
      • Daljinsko podešavanje
      • Dodaci
    • Setovi
      • Connectivity set
      • Tv set
      • Školski set
    • Pedijatrijska pomagala
    • Kako do slušnog pomagala
    • Besplatno testiranje sluha
    • Čepići za uši
    • Tinitus tretmani
  • Dijabetes
    • Freestyle Libre
    • Kako do Freestyle Libre pomagala
    • Dijabetički asortiman
  • Novosti
  • Zašto Bontech?
    • O nama
    • Naš tim
    • 25 godina inovacije
  • Kontakt
  • WebShop

Znakovi da gubite sluh

Datum objave prije 8 godina
ZNAKOVI DA GUBITE SLUH

Gubitak sluha ne bira dob ni spol

Većina ljudi nije niti svjesna gubitka sluha jer ga gube postupno, a gotovo jedno od dvoje ljudi u dobi iznad pedeset godina ima problema s razumijevanjem onoga što ljudi govore u glasnijem okruženju.

Gubitak sluha najčešće se povezuje s ljudima u pedesetima jer tada uglavnom počinju problemi, no pozornost moraju obratiti svi, a posebice roditelji kada je riječ o njihovoj djeci jer rano otkrivanje problema sa sluhom znači veću kvalitetu života.

Uobičajeni simptomi gubitka sluha:

  • Obitelj i prijatelji znaju vam reći da su vam TV ili radio preglasni.
  • Teško vam je pratiti razgovor s dvoje ili više ljudi, ono što izgovaraju više vam se čini poput mumljanja, a ponekad ih morate zamoliti i da vam ponove izgovoreno.
  • Vaš odgovor ili komentar nevezani su uz trenutačni razgovor ljudi u vašoj skupini.
  • Sve više gledate ljude u usta ili u lice dok govore.
  • Zna vam zvoniti u ušima.
  • Slabije čujete žene i djecu dok govore.
  • Telefonski razgovor vam je naporan jer teško čujete osobu s kojom pričate i često je molite da glasnije govori.
  • Često vam se zna dogoditi da ne čujete kućno zvono.
  • Imate dijabetes, probleme sa štitnjačom ili srcem i krvotokom.
  • Uzimate lijekove koji mogu oštetiti sluh.
  • Imate obiteljske predispozicije za gubitak sluha.
  • Dugo i/ili često ste izloženi glasnim zvukovima.
  • Izbjegavate društvena zbivanja.
  • Povlačite se iz razgovora.

Pregled sluha nema stigmi

Možda su vas neki od navedenih znakova iznenadili jer im niste pridavali važnost. Kao što svi idemo kod oftalmologa na pregled vida ili kod stomatologa na kontrolu zdravlja zuba, tako nema ništa sramotnoga u vezi s kontrolom sluha. Dapače, današnja tehnologija i liječenje vrlo su jednostavni i bezbolno vam vraćaju svu divotu i dubinu sluha.

Kada posjetiti liječnika

Imate li neke od simptoma koje smo naveli, posjetite svojega liječnika zbog pregleda i savjetovanja. Ako je riječ o naglome gubitku sluha, posebice u jednom uhu, odmah se javite liječniku.

Prethodna objava
Zašto je sluh jedno od najvažnijih osjetila
Sljedeća objava
10. Svjetski dan uha i sluha

Nove objave

  • FreeStyle Libre 2 Plus dostupan uz doznaku 19. ožujka 2025.
  • FREESTYLE LIBRE 2 PLUS 11. veljače 2025.
  • Svjetski dan šećerne bolesti 7. studenoga 2024.
  • Radno vrijeme u petak 18.10.2024. 15. listopada 2024.
  • Početak ljetne akcije u Bontechu 26. srpnja 2024.

Kategorije

  • Akcije (45)
  • Dijabetes (5)
  • Kolumna (17)
  • Nekategorizirano (1)
  • Novosti (42)
  • O nama (13)
  • Pitali ste nas (4)
  • Savjeti (26)
  • Zanimljivosti (25)

O NAMA

Bontech Research Co. vodeći je hrvatski proizvođač i distributer slušnih aparata i sredstava za zaštitu sluha. Sjedište nam je u Splitu, uz 30 poslovnica u svakom kutku zemlje.

Certifikati : ISO 9001 , ISO 13485

Za više informacija o temama sa područja audiologije posjetite naš informativni portal

IZBORNIK

  • O nama
  • 25 godina inovacije
  • EU projekti
  • Karijera u Bontechu
  • Učestala pitanja
  • Politika prikupljanja kolačića
  • Opća uredba o zaštiti podataka
  • Politika kolačića (EU)
  • Politika kolačića

KONTAKT

BONTECH RESEARCH CO. D.O.O.

infodesk@bontech.hr
0800 44 66
A. B. Šimića 48, 21000 Split
Facebook
Instagram
YouTube
X

© 2021 BonTech

Upravljajte pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalni Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Postavke
Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
Statistika
Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili preko nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
Upravljanje opcijama Upravljanje uslugama Upravljajte {vendor_count} dobavljačima Pročitajte više o ovim namjenama
Prikaži postavke
{title} {title} {title}