Besplatni info telefon: 0800 44 66
infodesk@bontech.hr
  • Početna
  • Sluh
    • Slušna pomagala
      • Slušni aparati
      • Vrste
      • Cijene slušnih aparata
      • Daljinsko podešavanje
      • Dodaci
    • Setovi
      • Connectivity set
      • Tv set
      • Školski set
    • Pedijatrijska pomagala
    • Kako do slušnog pomagala
    • Besplatno testiranje sluha
    • Čepići za uši
    • Tinitus tretmani
  • Dijabetes
    • Freestyle Libre
    • Kako do Freestyle Libre pomagala
    • Dijabetički asortiman
  • Novosti
  • Zašto Bontech?
    • O nama
    • Naš tim
    • 25 godina inovacije
  • Kontakt
  • WebShop

Razlika između osnovnih i naprednih modela slušnih pomagala

Datum objave prije 5 godina
RAZLIKA IZMEĐU OSNOVNIH I NAPREDNIH MODELA SLUŠNIH POMAGALA

Danas na tržištu postoje brojni modeli slušnih pomagala koji se razlikuju kako oblikom i cijenom, tako i kvalitetom. Iako nam se na prvi pogled čini kako su sva slušna pomagala naizgled jednaka, ona se bitno razlikuju kvalitetom performansi i doživljajem slušanja.

Kako je osnovna i najvažnija zadaća slušnog pomagala omogućiti svom korisniku razumljiv govor i ugodno slušanje, kroz vrijeme su se brojni proizvođači tehnološki unaprjeđivali kako bi usavršili izradu i performanse slušnih pomagala.

Obzirom da slušna pomagala, osim željenih zvukova pojačavaju i one neželjene, kod nekih pomagala možemo uočiti velike razlike u tehnološkoj izvedbi i njihovim značajkama. Tako se kod osnovnih modela najčešće susrećemo sa skromnim mogućnostima performansi, kod kojih se često možemo susresti s neželjenim pištanjem, šumovima, slabijom razumljivosti govora u bučnom okruženju, dezorijentiranošću u prometu i sl.

S druge strane, kod naprednijih slušnih pomagala zvuk je gotovo sasvim prirodan – mnogi korisnici tvrde kako, otkad koriste naprednija pomagala, mogu čuti zvukove koje do sada inače nisu čuli s malo skromnijim izvedbama slušnih pomagala. Tako često navode šum lišća, pjev ptica i ostale suptilne zvukove koje skromnija slušna pomagala „ne hvataju“.

U čemu je onda razlika?

Razlika između osnovnih i naprednih pomagala, osim u njihovim značajkama, leži ponajviše u njihovim procesorima. Kako naprednija slušna pomagala imaju zadaću „profiltrirati“ i „obrisati“ neželjene zvukove, a propustiti u uho one željene upravo u onom trenutku kad su ti zvukovi i prisutni, slušno pomagalo mora imati vrlo složene procesore koji će mu omogućiti trenutni prijenos zvuka.

Tako ćemo se kod naprednijih slušnih pomagala mnogo rjeđe, pa gotovo i nikad, susretati s neželjenom mikrofonijom (neugodnim pištanjem), „odgođenim“ prijenosom zvukova (eng. delay) i neprirodnim zvukom. Zbog toga napredna slušna pomagala imaju za odliku prirodan doživljaj zvuka te jasan i razumljiv govor „očišćen“ od svih smetnji.

Naravno, mnoga napredna slušna pomagala imaju kao atribut i ostale značajke poput vodootpornosti, maskiranja šuma u uhu, povezivosti s TV-om i pametnim telefonima, geotagiranja i povezivanja s IFTTT sustavima. Tako ona, zbog skuplje izrade i kvalitetnijih materijala, najčešće i koštaju više od osnovnih modela slušnih pomagala.

Međutim, uzevši u obzir sve što nam napredna slušna pomagala nude za razliku od osnovnih modela, smatramo kako je važno naglasiti da ona zaista poštuju savršen omjer cijene i kvalitete. Obzirom da napredna slušna pomagala pružaju podršku svojim korisnicima u svakom trenutku života, bilo to na poslu, pri sudjelovanju u prometu, na večeri s prijateljima ili pak u obiteljskoj svakodnevici, s njima je iskustvo slušanja prilagođeno svakoj situaciji u kojoj se korisnik može pronaći.

Dodatne preporuke

Savjetujemo vam još i da, ukoliko imate obostrano oštećenje sluha, koliko god ono možda bilo neprimjetno, uvijek koristite dva slušna pomagala. To je važno kako biste održali normalan protok prijenosa informacija iz ušiju prema slušnom centru u mozgu, kako ne bi došlo do odumiranja slušnih stanica i neuronskih veza, a posljedično i do povećanog rizika od demencije.

Također naglašavamo i kako je u Bontechu moguće sasvim besplatno isprobati set najnaprednijih slušnih pomagala koja dolaze u kombinaciji s najmodernijim pametnim telefonom – Connectivity set. Connectivity set povezuje vaša slušna pomagala s pametnim telefonom, pa tako imate mogućnost upravljanja glasnoćom u pomagalima direktno putem aplikacije, reproduciranje video i audio sadržaja te telefonskih poziva s prijenosom zvuka direktno u vaša pomagala, geotagiranje, pronalazak slušnih pomagala pomoću aplikacije u slučaju gubitka, kao i brojne druge značajke.

Kako bi sasvim besplatno i bez obveze kupnje isprobali Connectivity set, ili u slučaju bilo kakvih drugih pitanja ili poteškoća, obratite nam se putem besplatnog info telefona 0800 4466 i dogovorite besplatne konzultacije i pregled u jednoj od 30 Bontech poslovnica diljem RH.

Prethodna objava
Velika Bontech akcija: Staro za novo – ponovo!
Sljedeća objava
Radno vrijeme od 02.11.2020.

Nove objave

  • FreeStyle Libre 2 Plus dostupan uz doznaku 19. ožujka 2025.
  • FREESTYLE LIBRE 2 PLUS 11. veljače 2025.
  • Svjetski dan šećerne bolesti 7. studenoga 2024.
  • Radno vrijeme u petak 18.10.2024. 15. listopada 2024.
  • Početak ljetne akcije u Bontechu 26. srpnja 2024.

Kategorije

  • Akcije (45)
  • Dijabetes (5)
  • Kolumna (17)
  • Nekategorizirano (1)
  • Novosti (42)
  • O nama (13)
  • Pitali ste nas (4)
  • Savjeti (26)
  • Zanimljivosti (25)

O NAMA

Bontech Research Co. vodeći je hrvatski proizvođač i distributer slušnih aparata i sredstava za zaštitu sluha. Sjedište nam je u Splitu, uz 30 poslovnica u svakom kutku zemlje.

Certifikati : ISO 9001 , ISO 13485

Za više informacija o temama sa područja audiologije posjetite naš informativni portal

IZBORNIK

  • O nama
  • 25 godina inovacije
  • EU projekti
  • Karijera u Bontechu
  • Učestala pitanja
  • Politika prikupljanja kolačića
  • Opća uredba o zaštiti podataka
  • Politika kolačića (EU)
  • Politika kolačića

KONTAKT

BONTECH RESEARCH CO. D.O.O.

infodesk@bontech.hr
0800 44 66
A. B. Šimića 48, 21000 Split
Facebook
Instagram
YouTube
X

© 2021 BonTech

Upravljajte pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalni Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Postavke
Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
Statistika
Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili preko nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
Upravljanje opcijama Upravljanje uslugama Upravljajte {vendor_count} dobavljačima Pročitajte više o ovim namjenama
Prikaži postavke
{title} {title} {title}