Besplatni info telefon: 0800 44 66
infodesk@bontech.hr
  • Početna
  • Sluh
    • Slušna pomagala
      • Slušni aparati
      • Vrste
      • Cijene slušnih aparata
      • Daljinsko podešavanje
      • Dodaci
    • Setovi
      • Connectivity set
      • Tv set
      • Školski set
    • Pedijatrijska pomagala
    • Kako do slušnog pomagala
    • Besplatno testiranje sluha
    • Čepići za uši
    • Tinitus tretmani
  • Dijabetes
    • Freestyle Libre
    • Kako do Freestyle Libre pomagala
    • Dijabetički asortiman
  • Novosti
  • Zašto Bontech?
    • O nama
    • Naš tim
    • 25 godina inovacije
  • Kontakt
  • WebShop

Kako pomoći voljenoj osobi s gubitkom ili oštećenjem sluha?

Datum objave prije 6 godina
Kako pomoći voljenoj osobi s gubitkom ili oštećenjem sluha

Riječi su najčešći i najlakši način kako nekome izraziti ljubav, kompliment, otpjevati pjesmu ili jednostavno samo reći „Volim te“.  Zato iskoristite romantiku Valentinova, dana stvorenog za uživanje s najdražom vam osobom. Posvetite se zajedničkim razgovorima, smijehu i toplim riječima.

No, što napraviti ako ste primijetili da je svaki zvuk upućen vama dragoj osobi ostao nezapažen zbog gubitka ili oštećenja sluha. Idealno je vrijeme da im pružite potporu i pomognete u putovanju prema boljem sluhu.

Kako bi vam osigurali što bolju podršku, pripremili smo nekoliko savjeta kako da pokažete da Vam je stalo i da brinete do Vama najdraže osobe:

1. SAVJET: KRENITE POLAKO, KORAK PO KORAK TE OBJASNITE KAKO GUBITAK ILI OŠTEĆENJE SLUHA UTJEČE NA VAS I VAŠU VEZU

Iako znakovi gubitka sluha mogu biti jasni ljudima u našoj okolini, ponekad osobe s oštećenjem sluha toga nisu niti svjesne ili ne žele to prihvatiti. Ako provodite dosta vremena zajedno, sigurno se često nađete u situaciji da ponavljate izgovoreno, morate govoriti glasnije, koristite i brojne druge načine kako objasniti ono što želite reći, te vas to sigurno iscrpljuje. Dovoljno je da navedete nekoliko primjera kako to utječe na vašu komunikaciju i svakodnevicu. Nakon što ste poduzeli inicijativu, voljena osoba će razmisliti te radi sebe i vas shvatiti koliko je potrebno poduzeti potrebne korake ka poboljšanju sluha koji vodi zajedničkom zadovoljstvu i kvaliteti života.

2. SAVJET: ZAJEDNO POSJETITE NAJBLIŽU BONTECHOVU POSLOVNICU ZA BESPLATNO TESTIRANJE SLUHA.

Voljenu osobu posjetite da odlaskom na testiranje sluha ne može ništa izgubiti nego samo dobiti vrijedne informacije, poboljšati kvalitetu zvuka, komunikaciju s drugima i generalno svoju svakodnevicu. Znamo da je prvi posjet zapravo nepoznata situacija za vaše najmilije, ispunjen s mnogo pitanja i iščekivanja, zato im je vaša podrška najpoželjniji oslonac na putu ka boljem sluhu.  S radošću vas očekujemo kao podršku i u našoj poslovnici. Dogovorite svoj termin te zajedno otkrijte savijete i mogućnosti poboljšanja sluha, a s tim i kvalitete života.

3. SAVJET: ISPROBAVANJE SLUŠNIH APARATIĆA

Sluh je jedinstven za svaku osobu, baš poput otiska prsta. Mnogi čimbenici utječu na način na koji čujete, te sluh oblikujete i kroz vaš životni stil i iskustva. Osobe sa sličnim rezultatima nakon testiranja sluha, isti zvuk mogu doživjeti potpuno drugačije. Bontech svojim korisnicima omogućuje besplatno isprobavanje različitih slušnih aparata prije odabira onoga pravoga. Isprobavanje će omogućiti da provjerite mogućnosti slušnih aparata i razlike među njima. Tako možete provjeriti koji vam aparat zaista najbolje odgovara.
Bontech zato u ponudi ima slušne aparate različitih funkcionalnosti, estetike i cijena.

4. SAVJET: ODABERITE SLUŠNE APARATIĆE KOJI NAJBOLJE ODGOVARAJU TRENUTNOM OŠTEĆENJU SLUHA

Moderni slušni aparatići imaju brojne funkcije koje nastoje pružiti što prirodniji doživljaj zvuka, te jasan i lako razumljiv govor. Usklađeni su sa suvremenim načinom života i tako pomažu da aktivno sudjelujete u svakodnevnim obvezama kao i toplim riječima voljene osobe. U Bontechu se svaki aparatić izrađuje prema otisku vašeg uha, te prilagođava vašem sluhu.

Zvukovi unose radost u život i omogućuju povezanost s ljudima oko nas, stoga ne čekajte i na vrijeme testirajte sluh i potražite naše stručne otoakustičare. Tako možete biti sigurni da ćete dobiti optimalne slušne aparatiće prilagođene vašim potrebama.

Vaš Bontech, #prijateljzacijeliživot

Prethodna objava
Što je skuplje? Slušni aparat ili zanemarivanje slušnog oštećenja?
Sljedeća objava
Sretan vam/nam Međunarodni dan žena!

Nove objave

  • FreeStyle Libre 2 Plus dostupan uz doznaku 19. ožujka 2025.
  • FREESTYLE LIBRE 2 PLUS 11. veljače 2025.
  • Svjetski dan šećerne bolesti 7. studenoga 2024.
  • Radno vrijeme u petak 18.10.2024. 15. listopada 2024.
  • Početak ljetne akcije u Bontechu 26. srpnja 2024.

Kategorije

  • Akcije (45)
  • Dijabetes (5)
  • Kolumna (17)
  • Nekategorizirano (1)
  • Novosti (42)
  • O nama (13)
  • Pitali ste nas (4)
  • Savjeti (26)
  • Zanimljivosti (25)

O NAMA

Bontech Research Co. vodeći je hrvatski proizvođač i distributer slušnih aparata i sredstava za zaštitu sluha. Sjedište nam je u Splitu, uz 30 poslovnica u svakom kutku zemlje.

Certifikati : ISO 9001 , ISO 13485

Za više informacija o temama sa područja audiologije posjetite naš informativni portal

IZBORNIK

  • O nama
  • 25 godina inovacije
  • EU projekti
  • Karijera u Bontechu
  • Učestala pitanja
  • Politika prikupljanja kolačića
  • Opća uredba o zaštiti podataka
  • Politika kolačića (EU)
  • Politika kolačića

KONTAKT

BONTECH RESEARCH CO. D.O.O.

infodesk@bontech.hr
0800 44 66
A. B. Šimića 48, 21000 Split
Facebook
Instagram
YouTube
X

© 2021 BonTech

Upravljajte pristankom
Kako bismo pružili najbolja iskustva, koristimo tehnologije poput kolačića za pohranu i/ili pristup informacijama o uređaju. Pristanak na ove tehnologije omogućit će nam obradu podataka kao što su ponašanje pregledavanja ili jedinstveni ID-ovi na ovoj stranici. Nepristanak ili povlačenje pristanka može negativno utjecati na određene značajke i funkcije.
Funkcionalni Uvijek aktivni
Tehničko pohranjivanje ili pristup strogo je potrebno za legitimnu svrhu omogućavanja korištenja određene usluge koju je izričito zatražio pretplatnik ili korisnik, ili za isključivu svrhu provedbe prijenosa komunikacije preko elektroničke komunikacijske mreže.
Postavke
Tehnička pohrana ili pristup nužni su za legitimnu svrhu pohrane preferencija koje pretplatnik ili korisnik ne zahtijeva.
Statistika
Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u statističke svrhe. Tehnička pohrana ili pristup koji se koristi isključivo u anonimne statističke svrhe. Bez sudskog poziva, dobrovoljne usklađenosti od strane vašeg davatelja internetskih usluga ili dodatnih zapisa treće strane, informacije pohranjene ili dohvaćene samo u ovu svrhu obično se ne mogu koristiti za vašu identifikaciju.
Marketing
Tehnička pohrana ili pristup potrebni su za izradu korisničkih profila za slanje reklama ili za praćenje korisnika na web stranici ili preko nekoliko web stranica u slične marketinške svrhe.
Upravljanje opcijama Upravljanje uslugama Upravljajte {vendor_count} dobavljačima Pročitajte više o ovim namjenama
Prikaži postavke
{title} {title} {title}