Odabir slušnog aparata Bontech

Najučinkovitiji proces – do najboljeg rješenja za vaš sluh u samo 4 koraka!

1. Test sluha

Tesiranje sluha je brz, bezbolan i besplatan postupak. Jedan je od najvažnijih preduvjeta koji mora biti zadovoljen kako bi se saznalo treba li osoba nositi slušno pomagalo. Testiranjem sluha utvrđuje se stupanj oštećenja, odnosno koliki je gubitak sluha na određenim frekvencijama.

Test sluha nam također pomaže kod odabira slušnog pomagala.

Za vas smo pripremili detaljan vodič kroz proces besplatnog testiranja sluha u Bontechu.

2. Savjetovanje

Na temelju informacija koje je otoakustičar dobio iz audiograma – nalaza koji se dobije testiranjem sluha, savjetuje se koje je vrsta slušnih pomagala optimalna.

O tome koja je vrsta slušnih pomagala najbolji izbor ovisi i puno drugih parametara. Neki od njih su: dob osobe, dugotrajnost oštećenja sluha, prijašnje iskustvo sa slušnim pomagalima, kao i svakodnevne situacije u kojima se osoba oštećenog sluha nalazi itd.

Naši otoakustčari će sigurno naći idealno rješenje za svakog našeg klijenta.

3. Isprobavanje slušnog pomagala

Svaka vrsta slušnih aparata ime nekoliko cjenovnih i kvalitativnih razreda koja klijentu pružaju mogućnost odabira onih slušnih pomagala koji mu odgovaraju cijenom i kvalitetom.

Proba slušnih aparata se vrši u nekoliko insceniranih životnih situacija. Tako, slušna pomagala klijent može isprobati u bučnim uvjetima na ulici ili u razgovoru s nekoliko osoba istovremeno. Također, klijent ima mogućnost isprobati kvalitetu razgovora preko mobitela ili telefona te razumljivost najzanimljivije TV emisije.

Kako bi klijent mogao iskusiti prednosti korištenja aparata i u kućnoj atmosferi, omogućena je i posudba slušnih pomagala.

4. Donošenje odluke

Nakon što klijent donese odluku o tome koja su slušna pomagala za njega najbolje rješenje, otoakustičar će educirati klijenta o načinu korištenja i održavanja odabranih slušnih pomagala.

Točnije, pokazuje se stavljanje i skidanje slušnih aparata s uha kao i promjena baterija. Konačno, dogovaraju se daljnje kontrole kod otoakustičara kako bi korisnik aparata maksimalno iskoristio mogućnosti odabranog slušnog pomagala i kako bi se otklonile eventualne nedoumice s kojima se korisnik može susresti prilikom svakodnevnog korištenja.

Želite se posavjetovati sa stručnjacima?

Odaberite jednu od čak 27 poslovnica te ispunite vaše kontakt podatke ili nas nazovite na besplatan broj 0800 44 66

    Kako bi se zaštitili od spama molimo označite sljedeću ikonicu: Avion.

    Izbornik