Besplatni info telefon 0800 44 66

Meni
Close

Anita Kristović: ”Moja je uloga pomoći ljudima da bolje čuju!”

19. prosinca 2017.

Znamo da ste se mnoge pute upitali: „Tko je to otoakustičar?“ Trebam li slušno pomagalo? Kako se testira sluh? E pa zato što vam čitamo misli, odlučili smo porazgovarati sa našom otoakustičarkom – Anitom Kristović. Ona nam je odala tajne revolucionarnog Connectivity Set-a, otvorila vrata dubrovačke poslovnice i pojasnila problem modernog doba – gubitak sluha.

1. Draga Anita, molim Vas objasnite nam Vašu ulogu u Bontech-u kao otoakustičar.

Moja uloga kao otoakustičar u Bontech-u je prvo i osnovno pomoći ljudima da bolje čuju, te prepoznati određeni problem i pronaći adekvatno rješenje. Kod nas u Bontech dolaze ljudi koji, kako oni kažu, ne čuju. No, ispravnije je reći da čuju, ali ne razumiju. Zašto? Zato što kod većine naših korisnika postoji problem u visokim frekvencijama, koje su iz nekog razloga oslabljene ili posve izgubljene. U ovakvim situacijama otoakustičar stupa na snagu, te pomaže ljudima da povrate razumijevanje govora, a samim time i podignu kvalitetu života.

2. Koja je prosječna dob klijenata koji Vam se obraćaju?

Prosječna dob korisnika kreće se negdje od 65 do 70 godina, no u posljednje vrijeme ta granica sve više i više opada. Sve nam se češće javljaju i mlađe osobe, koje žele samo provjeriti stanje vlastitoga sluha ili pak potvrditi sumnje vezane uz neku vrstu oštećenja. Važno je napomenuti da slušno pomagalo, osim što pomaže da osoba bolje čuje, usporava povećanje gubitka sluha i pojednostavljuje obavljanje svakodnevnih obaveza.

3. Koje su najučestalije smetnje sa kojima se susreću Vaši korisnici?

Definitivno je najučestalija tvrdnja: „Čujem da osoba govori, no ne razumijem ju. Zašto je to tako?“. Također, valja napomenuti da u velikoj večini slučajeva članovi obitelji primijete da nešto nije u redu, a to vide u svakodnevnim životnim situacijama. Televizija je previše pojačana, osoba ne čuje telefon ili zvono na vratima, na pitanje odgovara nešto sasvim drugo i sl. Znate li da od postepenog pada sluha pa do njezinog prepoznavanja prođe u prosjeku 7 godina, a do valjanog reagiranja još 7? Mi u Bontech-u smatramo da je svo to vrijeme strašno dragocjeno, pa je kod nas testiranje sluha uvijek besplatno.

4. Kako izgleda testiranje sluha i koliko traje?

Testiranje sluha je potpuno bezbolan pregled koji traje maksimalno 10 minuta. Osobi kojoj se ispituje sluh stave se slušalice na oba uha i puštaju određeni zvukovi na različitim frekvencijama. Kad osoba čuje bilo kakav zvuk, mora pritisnuti gumb ili pak podizanjem ruke dati znak otoakustičaru koji potom sve pomno zapisuje. Vrlo brz i efektan pregled koji nam pruža mnogo korisnih informacija i daje uvid u korisnikovo stanje sluha.

5. Koje sve vrste slušnih aparata Bontech ima u svojoj širokoj ponudi?

Bontech nudi široku paletu slušnih pomagala prilagođenih za određeno oštećenje. Svaka osoba posjeduje različitu vrstu oštećenja, te je samim time svako slušno pomagalo prilagođeno baš toj osobi. Postoje kanalna i zaušna pomagala, rite aparati (sa zvučnikom u uhu) i aparati sa standardnim umetkom, te kordicom. Svaki će naš otoakustičar rado pomoći u odabiru idealnog slušnog pomagala za vašu individualnu potrebu.

6. Što nam možete reći o digitalnom slušnom aparatu?

Za razliku od analognih slušnih pomagala, digitalna se razlikuju po tome što postoji mogućnost “podešavanja, pojačavanja i stišavanja” određene frekvencije zvuka, a ne cjelokupnog zvuka odjednom. Ukratko, zvuk možemo “secirati” na način da tihe zvukove zasebno pojačamo, ne dirajući glasne i obratno. Na ovaj način možemo slušno pomagalo prilagoditi individualnim potrebama svakoga korisnika.

7. Tko je idealan kandidat za takav slušni aparat?

Tko god ima oštećeni sluh i potrebu za slušnim pomagalom, može svratiti do obližnje Bontech-ove poslovnice i posavjetovati se s našim otoakustičarima. Rado ćemo vam pomoći u odabiru najidealnijeg rješenja za vaš problem.

8. Pojasnite nam što je Connectivity Set?

Connectivity set u paketu donosi par vrhunskih slušnih aparata, besplatni iPhone7, te prateću aplikaciju koja omogućuje korisniku samostalno podešavanje glasnoće. Pomoću jednog od najboljih smartphone uređaja prisutnih trenutno na tržištu, možete bezbrižno uživati u omiljenoj glazbi, najnovijim blockbusterima, ljetnim festivalima i koncertima, kazališnim predstavama, te u najobičnijim telefonskim razgovorima i ugodnim čavrljanjem sa svojim najdražima.

9. Po čemu je poseban?

Specifičan je po tome što iako sitan, neprimjetan, nevidljiv i nenametljiv pruža najbolju jasnoću zvuka i najsuvremeniji način rada. Po prvi puta, za potpunu kontrolu slušanja i bezbrižnu komunikaciju nije potreban posredni uređaj. Connectivity pruža najveći stupanj neovisnosti do sada.

10. Znači li to da je Connectivity Set „savršen aparat za savršen sluh“?

Da, Connectivity Set je najmodernije rješenje za slušna oštećenja, kako ona manja, tako i ona veća. Važno je napomenuti kako nije namijenjen samo za mlađe osobe, već je zbog jednostavnosti upotrebe idealan za svaku životnu dob i životni stil.

11. Privesti ćemo kraju ovaj naš intervju sa jednim zadnjim pitanjem: Što biste savjetovali svima koji misle da imaju problema sa sluhom?

Mislite li da imate oštećenje sluha? Javite se u vama najbližu Bontech-ovu poslovnicu, te otklonite sve sumnje jednim brzim i besplatnim pregledom. Vaš će vam sluh biti zahvalan, kao i vaši najdraži.

Sluh možete pregledati u svakoj od 30 poslovnica Bontecha.

Rezervirajte besplatni pregled sluha